Zoals menig mens waarschijnlijk heeft meegekregen is het de dames in Op den Berg gelukt om de gele kanarie weer aan de pruttel te krijgen.

Voor de mensen die in Waalwijk waren op de meet, hebben dit zelfs meegemaakt in levende lijven.
Op Zondag 31 juli gaat het loos, De wagen gaat zijn eerste rondes rijden op de baan, zijn thuis basis Circuit Zolder tijdens de 'Skylimet Super Sunday".
De sessies van Eight on Track met de ZR zijn:
- om 13:20 de eerste sessie van 35min
- om ongeveer 16:00 de 2e sessie van 40min.
Uiteraard kunnen we gewoon in de Pits kijken.
Nu kunnen we natuurlijk allemaal geld gaan inzetten op het aantal rondes dat de wagen dit maal zal volhouden, maar....... veel leuker is het om met een groot aantal leden, actief en minder actief, met grote getallen aanwezig te zijn om te supporten.
Nu is het nog leuker om rond 10:00 te verzamelen ergens ronde de grens NL/Belgique, om via een aantal leuke wegen naar Circuit Zolder af te zakken.
Dit zal een rit zijn van Ongeveer 1,5 tot 2 uur zodat we oprijd op het Circuit zijn.
Toegang ticket van het circuit is 8 euro per persoon, neem dit cash mee want anders kom je niet binnen.
Tijdstip en exacte locatie zal later volgen.
Dit is een spontaan idee om even met z'n allen te meeten, tijd te maken om over de wagens te praten, nieuwe leden te leren kennen, een stuk te cruisen van te voren en vervolgens te genieten van het evenement op Zolder.
Initiatieven over een leuke route naar Zolder zijn welkom!
Wie Gaat er mee?
1. Camiel
2. Tommie
3. Los
4. Bart
5. Kasper
6. ....
Meeting locatie:
10:00 op de parking van Van der Valk Eindhoven.
( aan A2, de ring van Eindhoven )






