door MGF » za jul 02, 2016 1:38 pm
Onze MGF mag binnenkort weer voor de APK en de kans is groot dat de remschijven dit jaar vervangen moeten worden. Vóór zitten er op dit moment Black Diamond 280mm schijven op die destijds verkrijgbaar waren bij Mike Satur, maar inmiddels lijkt deze ze niet meer te leveren. Achter zitten er nog standaard 240mm schijven op. Graag zou ik voor en achter dezelfde 280mm schijven willen hebben.
Welke leveranciers leveren deze op dit moment en waar hebben jullie goede ervaringen mee? Ik heb ze bijvoorbeeld bij
MGFMania en
MTec gezien, maar deze leveranciers zeggen mij verder niet veel. Iemand anders wel? Welke remblokken zouden jullie hierbij adviseren?
P.s. AP's zijn helaas geen optie omdat er Square Spoke's onder de auto liggen.
MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden
Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000