BUTTON_POST_REPLY 10 berichten Pagina 1 van 1
Te Koop: Domeinnaam www.mg-rover.nl
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

Te Koop: Domeinnaam www.mg-rover.nl

door Brooklands » vr okt 21, 2005 8:09 pm

Er was al een tijdje weinig te zien op de Nederlandse website van MG-Rover. Nu blijkt zelfs deze domeinnaam te koop te zijn.
    Een beetje verbaasd dat de Nederlandse dealervereniging de naam niet voor een paar duiten koopt. Er zijn nog voldoende MG's te koop.
    Ik zag bij een dealer in Utrecht nog twee spiksplinternieuwe MGF's te koop in een leuke uitvoering.

Mijn eigen domeinnaam www.mgtf.nl is in ieder geval niet te koop.
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

door Striker » vr okt 21, 2005 9:29 pm

Ik heb maar even een bod uitgebracht. Maar ik heb zo'n idee dat ze dat bod niet gaan accepteren :lol:.
    Afbeelding
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » vr okt 21, 2005 9:59 pm

'k Heb ook overwogen om een bod van € 1,= uit te brengen. Ik weet niet of je dan eigenaar gaat worden. Je bent misschien toch wel de enige die dan een bieding doet !
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » za okt 22, 2005 5:29 pm

Dit vind ik echt vreemd dat ze dat doen, dat is toch iets wat bijna niets meer opleverd en als het terug gekocht moet worden betaal je vast heel veel.
    Lotus Elise S2 111s
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » za okt 22, 2005 6:52 pm

Raar dat ze de site te koop zetten, zal wel alles te maken hebben met het geld ''winnen'' voor het faillissement van MG Rover NL door de curator('s)..
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

door Striker » za okt 22, 2005 7:57 pm

Ik kreeg net een tegenbod doorgemaild: 4000 euro. Laat dat nu net boven mijn budget liggen :lol:.
    Afbeelding
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388

door Brooklands » za okt 22, 2005 11:51 pm

Striker schreefColonIk kreeg net een tegenbod doorgemaild: 4000 euro. Laat dat nu net boven mijn budget liggen :lol:.

Dat is mij ook net even te duur. Ik vraag me ook af of een combinatie van deze twee merknamen MG en Rover ooit nog iets zal worden in de toekomst. Ik denk dat de wegen gaan scheiden voor MG en Rover.
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » zo okt 23, 2005 1:06 am

MGF schreefColonRaar dat ze de site te koop zetten, zal wel alles te maken hebben met het geld ''winnen'' voor het faillissement van MG Rover NL door de curator('s)..

Hmmm, niet echt.
    Een domainname moet elke keer opnieuw geregistreert worden en als het bedrijf failliet is, is er niemand die de factuur betaald en dan komt de domainname weer vrij.
    De domainname is nu voor een prikje gekocht (in eerste instantie is elke domainname binnen .nl even duur) en wordt door dat bedrijf te koop aangeboden voor een meer dan aanzienlijk bedrag. Betaal je nu bijvoorbeeld ? 4.000 voor die naam, dan gaat er geen eurocent naar MG Rover (Nederland).

Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat er Belgen en Duitsers mee gemoeid zijn :?
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » zo okt 23, 2005 12:17 pm

Dat lijkt me inderdaad nog logischer, niet aan gedacht :wink:
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » zo okt 23, 2005 11:40 pm

Voor 4000 euro heb je al bijna een MGF (zie ander topic)
    Lotus Elise S2 111s
BUTTON_POST_REPLY 10 berichten Pagina 1 van 1