





Jodc schreefColonKlopt het dat er dan ook al direct een low coolant level lampje in verwerkt zit?

ErikB schreefColonJodc schreefColonKlopt het dat er dan ook al direct een low coolant level lampje in verwerkt zit?
De N-series (opvolger van onze K-series motor) heeft nog steeds de low coolant sensor geïntegreerd. Introductie van de sensor was officieel vanaf MY2005, in de praktijk vanaf eind 2004.


ttdesign6 schreefColonMijn TF staat er inderdaad netjes op. Vanaf 2005 werkt de teller feilloos, je moet er wel een aparte kabel bij kopen die naar de zekeringkast loopt. Origineel gaat niet passen. Voor vroegere TF modellen moet er nog een aanpassing gemaakt worden tbv het airbaglampje.
Ik ben er zeer tevreden mee, het staat alleen niet in iedere TF. Is hij een tikkeltje klassiek zeg ik vooral niet doen. Dit is echt sportief.


?? Niets is zo lelijk als een zwarte le500 en dan witte of zilveren wijzertjes in het midden.

Tommie schreefColonMooi. Maar zijn dan de klok en de olietemp ook zwart?? Niets is zo lelijk als een zwarte le500 en dan witte of zilveren wijzertjes in het midden.

Gebruikers op dit forum: 14 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.