Ik probeer op zowel het forum als de Facebook pagina actief te zijn, maar je ziet het overal gebeuren... de sociale media nemen de taak van de forums over (met name de 'gesloten' Facebook groepen). Onder de zoek functie van het forum zit een schat aan informatie, waar je op Facebook natuurlijk echt een archief oid. mist.
Niets ten nadelen van het forum, maar ik zie het vanuit m'n werk in de online marketing en ook in m'n eigen gedrag, dat simpelweg het gemak van social media toch wel erg handig is; het plaatsen van foto's en video's gaat snel en soepel, een vraag is zo gesteld, het werkt perfect op je mobiele telefoon, en wanneer je al op Facebook zit, komen er 'toevallig' dingen voorbij van MGF.be in plaatst van dat je moet kijken op het forum of er iets ge-update is

. Ook het reageren of het simpelweg laten blijken dat je iets tof vind in de vorm van een 'like' doe je ff snel tussendoor.
Kortom ik vind het forum geweldig, maar ik denk toch dat de toekomst van mgf.be te vinden is op social media.