heeft er hier al iemand ooit iets vernomen van problemen met de benzinetank op een MGF ?
Onlangs iemand over de vloer gehad die een erge benzinegeur in zijn wagen had ... Zijn garage ( trouwens een ex Rover/MG dealer ) vertelde hem dat dat normaal was en dat dit een veel voortkomend probleem was dat veroorzaakt werd door de benzinetank
kon opgelost worden door een nieuwe ( en erg dure volgens hun prijsschatting ) tank te laten plaatsen .Ik had er nog nooit iets van gehoord .........
Fonny / Fontech





