


Mykel schreefColonVoor een TF in X-Power Grey, mijn keuze was een softtop in rood. En dan nog het interieur in grenadine.












ttdesign6 schreefColonEn wat Mazda deed met de MX-5 had MG imo al veeeel eerder moeten doen.
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.