Aangezien ik voor mijn professionele bezigheden een incentive voor mijn mensen wou organiseren, maar onze eigen racers nog niet klaar waren, hebben we een namiddag 2 Corvette's gehuurd, om dit evenement wat meer kracht bij te zetten. Verder trad natuurlijk ook de 8 on Track Radical aan, en hadden we nog 2 mensen die met hun gloednieuwe Corvette het geheel kwamen vervoegen.
Best leuk om al dat vermogen over het circuit te laten scheuren, en de grijns op het gezicht van zij die mee hadden gereden sprak boekdelen.
Bedankt 8 on Track en CET voor de assistentie. We zijn bij deze ook verbroederd met de mannen van CET, dus meer samenwerkingen zullen hier zeker uit volgen.





