hij heeft er dus 'n dag of 4 mee gereden alvorens in de vangrails te gaan..
nu had ik deze wagen dus enkele dagen voordien in belgie ingevoerd , en laten keuren voor verkoop.
papieren aangevraagd op mijn oude platen (in belgie mag je je platen nog 4 maand houden nadat de wagen uitgeschreven is)
na 'n week of 2 (dus al na het ongeval kreeg ik 'n schrijven van de DIV dat ik mijn platen niet meer kon gebruiken omdat ik 5 dagen over de 4 maand termijn was, en dus 'n nieuwe aanvraag moest doen voor nieuwe platen.
hier wel effe over nagedacht omdat ik nog niet zeker wist wat met de wagen te doen, dan vorige week toch maar beslist
deze nieuwe aanvraag in te dienen...
Gisteren 'n brief van de DIV in de bus waar ze me nu vroegen om "deel 2 van de Engelse inschrijving" en het
Europees gelijkvormigheid attest.
(de Belgische staat werd vorig jaar nog door Europa op de vinger getikt omdat ze geen EGA mogen vragen van wagens die vanuit de Europese unie ingevoerd werden)
nu is dit de 'tigste wagen die ik vanuit Engeland inschrijf en nooit hebben ze me om deze documenten gevraagd.
word hier dan toch weer met verschillende maten en gewichten gewerkt????of moet het gewoon wat duurder allemaal???
ik heb wel reeds de rekening gekregen voor de WEGENTAX alhoewel ik dus met de wagen niet op de wegen mag..
begrijpen wie kan de bureaucratie hier.
ik heb deze dan ook terug gestuurd met de melding dat ik graag betaal vanaf de dag dat ik ook met de wagen op de baan kan.
ik mag me trouwens ook aan een proces-verbaal verwachten omdat mijn platen te laat opgestuurd waren.
"legende" DIV is: dienst inschrijvingen voertuigen
en dit allemaal terwijl ik zo goed als rond was met het inschrijven van de tophy
word vervolgd.

