Ik kan me in Bruno's verhaal wel vinden. Yokohama's liggen op m'n F, Conti's als zomerband op m'n TF.
Wat ook van belang is, is dat je de grenzen van de auto weet te vinden. Dat probeer je niet op de openbare weg, dat doe je op afgesloten terrein, liefst op nat wegdek.
Afgelopen september heb ik de kans mogen hebben om dit te doen, remmen, uitwijken en powerslide

. Daarmee leer je veel over de werkelijke grens van auto en band.
Ook zie je dan het immense verschil in weggedrag tussen een F en een TF mooi naar voren komen. de TF is van nature behoorlijk onderstuurd, iets wat ik van m'n F echt niet durf te zeggen.
Het was wel weer een enorme schok toen in van de Conti's terug op winterbanden stond. Gevoel dat je absoluut geen mogelijkheid hebt om een bocht snel te nemen is er al snel, een stuk onstabieler en minder scherp rijgedrag is het gevolg. Toch wil ik ze niet missen, vooral nu met al dat water en wellicht ooit nog wat sneeuw.