door brusten » wo jan 06, 2016 7:22 pm
Hey mannen de ap ' s op de tf moeten eens gelakt worden. De 11 spokes zijn hetzelfde kleur als de auto x power grey. Ik dacht van eens iets anders te doen dan rood of blauw en ga voor zwart. Iemand een opinie, ik hoor het graag.