Ga daar volgende week Zondag een dagje naar toe .
Kijken of ik nog wat kan opsteken daar.
Ik zal na afloop een verslagje plaatsen.










camiel456 schreefColonHaha Erik, misschien niet verassend maar ik ben ook nog nooit op zo'n workshop geweest! ;p

Coen schreefColoncamiel456 schreefColonHaha Erik, misschien niet verrassend maar ik ben ook nog nooit op zo'n workshop geweest! ;p
Je hebt poetsers en je hebt rijders...



Kasper schreefColonCoen schreefColoncamiel456 schreefColonHaha Erik, misschien niet verrassend maar ik ben ook nog nooit op zo'n workshop geweest! ;p
Je hebt poetsers en je hebt rijders...
ik reken mezelf toch ook echt tot de rijders.....
vandaag nog even m'n dagdagelijkse auto bekeken......hij was echt vies.....
en ik heb het zo gelaten.....
Maar het is wel een MG!





Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.