Gisteren was het een historische dag. Na wat gepruts en vooral veel lol bij MG Metro Man en wat geklust te hebben aan 2 F-en van forummers hebben we onze T4-Testbook nog eens geprobeerd.
Ik had een VMWare (virtualisatie van hardware) image voorbereid aan de hand van een kopietje van een Testbook laptop. Na nog één kleine aanpassing was de image draaiende en connecteerde de PC vrolijk met de T4 uitleesunit, die op zijn beurt zonder aarzelen met Bruno's VVC connecteerde. Onze T4-Tesbook hebben we dus volledig operationeel !!
Weer een belangrijke stap voor MG Styling & Performance
@John: we kunnen de laptop nog gebruiken hoor, we zoeken immers nog eentje waar we vmware op kunnen zetten: compatibiliteit tss. de originele laptop (Dell) en de onze is dan minder van belang. Leet me de prijs maar eens weten (via PM is OK).






