de wagen werd door mij volledig naar lhd omgebouwd,
zoals de titel vermeld is het de 115pk. uitvoering, dus... ook goedkoper om mee te rijden natuurlijk. (inschrijving etc...)
wagen word nog voorzien van een nieuwe V riem en waterpomp als de prijs correct is.
(en voor de Belgen word er 'n nieuwe distributie riem opgelegd)
wagen staat in as om te bekijken, testen. motorisch is deze super, het koetswerk heeft wel enkele (kleine en niet de belangrijkste) aandachtspuntjes.
wagen staat hier: http://www.kapaza.be/nl/mg/leuke-cabrio ... 1434081353




