BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
Schade reparatie
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Schade reparatie

    door Mr. Dj M. » vr jul 24, 2015 2:18 pm

    Zoals gemeld won de paal helaas van de TF, gevolg deuk in de balk tussen klep en bumper en ook een lichte indeuking van de klep en scheur in de bumper.

    Afbeelding

    Ik ben dan ook nu op zoek naar een goed adres om dit te laten fixen. Graag niet op verre rij afstand, want het zal niet in een dagje zijn gemaakt. Daarbij is het wellicht aan te raden zelf een nieuwe bumper te zoeken in de juiste kleur, maar dat hangt af van de reparatie kosten.
    Weten jullie een goed adres hier voor wat ook qua kosten redelijk is?
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    MGTF2002
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 224
    GeregistreerdCOLON ma aug 29, 2011 8:04 pm
    WoonplaatsCOLON NL Limburg op z'n smalst

    Re: Schade reparatie

    door MGTF2002 » vr jul 24, 2015 5:10 pm

    Martin,

    Fck dat dit gebeurt is.

    Ik heb vorig jaar mijn bumper laten repareren bij i-colors. Zij doen spot-repair.
    Ik weet niet of er een vestiging bij jou in de buurt is.
    Zeer netjes gedaan voor € 300,- i.p.v. vervangen en spuiten ± € 800,- bij het plaatselijke schadebedrijf.
    Voor vervanging: mail eens met CoWaParts te vinden op MP bij MG onderdelen.

    Succes.

    PS toch maar parkeersensoren plaatsen :shock:
    MG TF 2002
    VOLVO C30 R-Design


    a.k.a. Eric
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Schade reparatie

    door Mr. Dj M. » vr jul 24, 2015 7:18 pm

    MGTF2002 schreefColonPS toch maar parkeersensoren plaatsen :shock:


    Ja als die tas er op zit, zie je niks door je binnenspiegel en zijn sensoren of een passagier die uitstapt de enige optie. Echter op dat moment geen van beide benut en op een heuveltje achteruit gaat altijd met veel meer kracht gepaard zoals je kan zien. Niet alleen een deukje in de bumper, ondanks dat het helemaal niet hard ging.
    Bedankt verder voor de tips!
    Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten