Is misschien maar goed ook Camiel, want sessie 1 is vlak voor de MGCC NL sessie en ik vind rijden op het circuit heel leuk, maar 40 minuten achter elkaar is voor mij en vooral de auto en banden echt te veel van het goede...
Dan kun je je tweede sessie in het geheel rijden met je olie temperatuur tegen de 150 graden aan en je bandjes en remmen oververhit, nee dank je...
De tweede sessie is me eigenlijk te laat, want uit ervaring weet ik dat die nogal gaat uitlopen, zeker nu alles samen zit op één dag. Dat gaat vast later worden of misschien zelfs wel gecancelled...
Maar de éne sessie gaan we genieten, dat mag duidelijk zijn
Camiel, had je mijn PDF met de alignment al gelezen en ben je met me eens dat dat (je te lage rijdhoogte) de reden kan zijn voor je overmatige slijtage van de binnenkant van je banden?
Het was de MGF Trophy 160,
Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen:
Youtube kanaal 1 en
Youtube kanaal 2