Zelf had ik me ingeschreven voor de Yokohama race academy waar men op zoek ging naar talent om op kosten van Yokohama (wagen, nieuwe raceuitrusting, inschrijvingsgeld, racelicentie RACB etc...) de Race promotion night te rijden met een BMW supercup van Yokohama.
Ook Frank uit ons team was in een vorige ronde al geselecteerd, en ik ben blij te melden dat ik ook gekozen ben als finalist. We zijn nu nog met 12 voor 3 zitjes, en er staat ons nog een leuk programma te wachten. Eerst volgende afspraak hierin is de voorstelling van de 12 tijdens supersunday van 9 augustus. Daarna, worden we verwacht op de 24h van Zolder, waar we ook proeven zullen moeten doen, om tenslotte in september de finale proef te doen, waar ik dan al dan niet door zal mogen gaan. De concurrentie is echter heel groot, dus een ware uitdaging is het wel te noemen.
Kortom een meer geslaagde dag was haast onmogelijk.











