Mijn ZR projectje bestaat inmiddels uit een divers aanbod van werkzaamheden. Van lakherstel tot lekkage oplossing en sinds vandaag ook het vervangen van het lager aan de achterzijde aan de bijrijderskant.
Het lijkt mij een klussie om zelf te doen maar ik zit met een paar vragen:
- Welk lager heb ik nodig? (Een linkje zou me helpen want het sterft van de lagers op het web
Heeft iemand een how-to om het daadwerkelijk te doen?
Ik heb een opgave van de Vakgarage ontvangen van rond de € 225,- geplaatst (in de BTW) maar dit klussie zou ik graag zelf doen.
Hoor/lees graag van jullie!
Greetz,
Jan




