Na 10 succesvolle edities was er alweer 5 jaar geleden de laatste editie van dit internationale evenement ... of toch niet ?
De organisatoren dachten er stiekem over na om er nog eens eentje te doen en dit werd snel in binnen- en buitenland opgepikt, zodat we niet anders konden om het idee weer in realiteit om te zetten.

Dit is een rondrit voor MG's (we doen niet moeilijk over een Lotus, Morgan, TVR of Rover) waarbij de MGF en TF even centraal staan. Zo centraal dat niet alleen de rondrit maar ook het verzamelen op de sfeervolle parking door velen gesmaakt wordt.
We blijven de traditionele elementen trouw aangezien ze door velen als evident worden beschouwd:
- start en aankomt in Averbode (B), nabij de abdij ... een ruime parking waar we heel wat mogelijkheden hebben, en dicht bij taverne 't Vossenhol
- een rondrit volgens 'bolleke-pijl', waarbij we er graag voor zorgen dat u makkelijk en eenvoudig kan navigeren zonder fout te rijden. U vertrekt en komt aan op het moment dat u wenst.
- nadien nog een slotwoordje en overhandiging van de prijzen
Via de website van de MG Car Club Antwerp kan je je inschrijven en een voorafbetaling maakt de inschrijving compleet (en voordeliger dan de dag zelf).
Momenteel mis ik nog aardig wat inschrijvingen uit Nederland ....
In ieder geval:
We're back
Geniet ervan,
Erik









