








Sloeg toen ook rap aan en viel niet uit... gaf ook wel wat koelproblemen toen :p

gille schreefColonik heb er bij mij binnen een ledje ingebouwd, zodat ik steeds kon zien als de fan al dan niet naar behoren werkt.


gille schreefColonIk had gewoon aan de stekker van de fan 2 draadjes verbonden,en deze dan naar de led die geplaatst was bij de knoppen van ruiten,mistlicht etc...





Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.