BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
module uitwisselen ??
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

module uitwisselen ??

door gille » za jun 06, 2015 10:04 pm

Afbeelding
    Ik ben bezig met een ombouw rhd-lhd, nu kom ik op deze module uit hiervan past
    de halve stekker niet,is dit de alarmmodule, kan ik deze uitwisselen met deze van de donorwagen?
    Of gaat dit niet lukken ivm alarm etc...moet ik dan gaan zoeken om de stekkers aan te passen.
    Wat mij ook opviel is dat er in de om te bouwen tf zo een module staat, en de kabelboom die ik heb is voorzien voor zo'n 2 stuks, maar deze heeft ook airco en abs, en de om te bouwen dus niet.

trouwens net iets ontdekt... de teller die ik in de ombouw wil plaatsen staat op +310.000 KM. een record toch???
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

Re: module uitwisselen ??

door ErikB » zo jun 07, 2015 12:10 am

Waar komt de teller partij vandaan ? Ik ken wel een Fje (VVC) die behoorlijk wat km's op de teller moet hebben staan, het zou spijtig zijn als dat een donor zou zijn geworden.

Het is inderdaad de alarm ecu.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

door gille » zo jun 07, 2015 9:30 am

teller komt van bij fonny, donor is een grijze TF met airco etc... van voor volledig op elkaar
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • Fontech
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 443
    GeregistreerdCOLON wo aug 22, 2012 7:01 pm
    WoonplaatsCOLON Beerse

door Fontech » zo jun 07, 2015 9:49 am

De donor TF spark was bouwjaar 2004 en was total loss na een ongeluk vooraan .
    Km stand bij overlijden was idd 310000 km , auto was voorzien van een gasinstallatie en kwam uit de buurt van Visé in de ardennen .

In de wagen zat het nieuwere type alarmmodule , deze met de 4 stekkers en (geloof ik ) geintegreerde airbagmodule . Die zit nog in het wrak en ligt op de autotrailer voor afvoer naar de ijzerboer een dezer dagen .
    De module mag je gerust hebben , Gille . Er waren helaas wel geen fobs en sleutels bij de wagen mee bij de aankoop .

Heb ook nog wel zulk een module met 1 fob liggen ......
    Grt.

Fonny
    MGF Trophy 160 , trophy blue , number 20 from 24 for Belgium softtop with glass rearwindow, grooved brake disc with EBC green stuff , Daytona ss exhaust
    MG TF 80LE 2004 Silver glass rearwindow , ss floorpipes , Toyo ss sportuitlaat
    MG TF 80LE 2004 pearl black glass rearwindow , ss floorpipes , MVR / Remus rvs sportuitlaat , modified by nature ( hail damage )
    MG TF 80LE 2004 pearl black Needs some work after crash
    Yamaha XT 500
    Aprilia RSV R
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1