Ik ben bezig met een ombouw rhd-lhd, nu kom ik op deze module uit hiervan past
de halve stekker niet,is dit de alarmmodule, kan ik deze uitwisselen met deze van de donorwagen?
Of gaat dit niet lukken ivm alarm etc...moet ik dan gaan zoeken om de stekkers aan te passen.
Wat mij ook opviel is dat er in de om te bouwen tf zo een module staat, en de kabelboom die ik heb is voorzien voor zo'n 2 stuks, maar deze heeft ook airco en abs, en de om te bouwen dus niet.
trouwens net iets ontdekt... de teller die ik in de ombouw wil plaatsen staat op +310.000 KM. een record toch???


