

MGF97 schreefColonDaarom zou ik graag een oplossing willen weten om het alarmsysteem voorgoed uit te schakelen.
Kasper schreefColonDeze kun je gewoon loskoppelen. Hij zit tussen de stoelen in de T-bar.
Naast de interieursensor zitten er alarmcontacten op de deuren, de voorklep en de kofferklep.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.