BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1
MGF Steptronic 2001 Nightfire red
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    MGF Steptronic 2001 Nightfire red

    door ttdesign6 » wo apr 29, 2015 6:26 pm

    Te koop,

    Een F, automaat van juli 2002 in Nightfire red ''CAQ'' met iets meer dan 81.000 op de teller. De auto zit op een paar kleine puntjes na strak in de lak, de softtop heeft geen gaatjes of beschadigingen enkel een kapot ruitje. Het zwarte leer ziet er ook keurig uit, enkel wat lichte aanslag op de bestuurdersstoel. Ook heeft hij een sportuitlaat.

    De distributieriem en koppakking zijn al vervangen en de technische staat van de auto is verder goed. Prijs: 5500,-. Voor 6000,- krijgt de auto een nieuw ruitje, 16'' grijze cupvelgen, alcantara A-stijl en cowl, zwart afgelakte interieurdelen, nieuwe logo's, windscherm en een kleine beurt.


    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding

    Afbeelding
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten