iemand die mij hier enkele tips of een how-to kan bezorgen aub???
de reden van de wissel... als ik 'n tijdje niet gereden heb lijkt de koppeling helemaal te plakken,
en komt helemaal niet op, als de motor dan warm gedraaid is gaat alles vanzelf. dus ik denk zo...
het zal wel met de olie te doen hebben


