door gino66 » za maart 28, 2015 6:32 pm
Na het losmaken van de gordels, zowel aan de stoel als bovenaan is de gordel zelf nu volledig opgerold. Het probleem dat zich nu voordoet is dat ik de gordel niet weer kan uittreken. Ziter hier een veiligheid op, dat ik over het hoofd zie of is hij nu waardeloos voor de vuilbak.