nu valt mij op dat:
mijn verwarming warmer en kouder wordt naargelang het toerental van de motor???
onder de 2000rpm geen warme lucht, rond de 3000rpm behaaglijk warm, en bij +4000rpm
lijkt me de verwarming optimaal te werken. (steeds met verwarming vol open en blazer in stand 2)
als rijder met reeds 2 hgf'fen is het zo ongeveer normaal om regelmatig de hand eens voor de
blazer te houden.
Vandaag een toer van +250km. gedaan en geen probleem gehad, ook geen koelwater verschil
gisteren echter een ritje van 20a30 km gedaan (vooral in lage toeren) en mijn expantievatje
stond royaal hoog met toch wel lucht in de radiator (kan wellicht met het lang staan te doen hebben??)
?? en vermits dat er hier veel zone 50 en zone 30 zijn is steeds in hoge toeren rijden geen oplossing.

