BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1
t'is bijna weer zover mooi weer
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    t'is bijna weer zover mooi weer

    door brusten » do maart 12, 2015 1:30 pm

    hey mannen binnenkort alle hoop ik toch kunnen we weer met z'n allen de baan op met de mg.gisteren en vandaag de f van onder zijn dekentjes gehaald. poetsen, blinken leer beetje invetten bandjes op spanning alle alles wat eigenlijk nodig is om een goeie start in te zetten
    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding
    door de koude heb ik al vernomen van de specialisten hier dat de hoogte in 2a3cm lager kan zijn dan tijdens de warme maanden.als je de foto's van de hoogte bekijkt vraag ik me af kan ik hier nog makkelijk mee rijden? want ik moet deze week helaas weeral naar de autoschouwing.het jaarlijks terugkerende ongemak zeg ik dan, want alhoewel de auto maar een paar duizend km gedaan heeft in de laatste 12maand is het toch verplicht. grt en tot binnenkort
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: t'is bijna weer zover mooi weer

    door Mr. Dj M. » do maart 12, 2015 1:49 pm

    Ja, elke 12 maanden weer raak inderdaad. Toch wel goed dat het moet overigens, want het scheelt een boel wrakken op de weg.

    Heb vooral afgelopen zondag al lekker kunnen genieten, met zo'n 14/15 graden en volop zon 8)
    Afbeelding
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: t'is bijna weer zover mooi weer

    door brusten » do maart 12, 2015 1:57 pm

    Was hier aan tzeetje veel frisser :(
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: t'is bijna weer zover mooi weer

    door Andros » do maart 12, 2015 5:53 pm

    Ik rij de hele week al open. MG'ke afgelopen zondag gekuisd, dinsdag een aantal vogels vakkundig de nek om gedraaid die het lef hadden em opnieuw te bevuilen :evil: . Maar het weer laat het toe, cruisen met die handel 8)
    De nachtspotter!
  • gino66
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 88
    GeregistreerdCOLON wo mei 28, 2014 10:55 pm
    WoonplaatsCOLON eeklo

    Re: t'is bijna weer zover mooi weer

    door gino66 » do maart 12, 2015 11:39 pm

    ik heb ook al een toer gedaan en dan wel via knokke , sluis , Breskens zo naar terneuzen , sas van gent , zelzate en gent en dan terug naar huis , thumbsup
  • Avatar gebruiker
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

    Re: t'is bijna weer zover mooi weer

    door jantje » vr maart 13, 2015 1:30 pm

    vorig weekend ook met open dak (maar volle bak chauffage :oops: ) naar de zee (Oostende) veel volk met de carnavalstoet
    dan maar een Keite (of 2) gedronken aan fort napoleon
    Brooklands F van 1998
    geoptimaliseerd met LLW-kit, lowering pins en K&N luchtfilter
    Daily: Jaguar XE
  • gino66
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 88
    GeregistreerdCOLON wo mei 28, 2014 10:55 pm
    WoonplaatsCOLON eeklo

    Re: t'is bijna weer zover mooi weer

    door gino66 » za maart 14, 2015 10:40 am

    terug even de mg f kuisen , (altijd voor vertrek en bij aankomst) en ja hoor het zonneke zit al boven , toeren maar en voor iedereen rijd voorzichtig he :dancing))
  • Avatar gebruiker
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387
    GeregistreerdCOLON vr mei 10, 2013 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Op dit forum

    Re: t'is bijna weer zover mooi weer

    door Sjonnie » za maart 14, 2015 6:22 pm

    gino66 schreefColonterug even de mg f kuisen , (altijd voor vertrek en bij aankomst) en ja hoor het zonneke zit al boven , toeren maar en voor iedereen rijd voorzichtig he :dancing))


    Hmmpf.. Ik wacht nog even. Het is hier nu krap 4 graden :twisted: Kan niet wachten tot het 8 graden is :mrgreen:

    De F is er klaar voor! Nieuw APK en een verse draagarm linksvoor zorgen dat ik de komende tijd weer zorgeloos kan toeren :)

    Greetz,

    Jan
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
    Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
    Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)

    ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

    If it don't fit use a hammer!
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: t'is bijna weer zover mooi weer

    door brusten » zo apr 12, 2015 5:16 pm

    Alle na het oppompen tot 400 psi(met dank aan mijn vriend Stefke) nog eens naar de keuring en we mogen weer een jaar, grt thumbsup :D
BUTTON_POST_REPLY 9 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten