


door de koude heb ik al vernomen van de specialisten hier dat de hoogte in 2a3cm lager kan zijn dan tijdens de warme maanden.als je de foto's van de hoogte bekijkt vraag ik me af kan ik hier nog makkelijk mee rijden? want ik moet deze week helaas weeral naar de autoschouwing.het jaarlijks terugkerende ongemak zeg ik dan, want alhoewel de auto maar een paar duizend km gedaan heeft in de laatste 12maand is het toch verplicht. grt en tot binnenkort






