Bij mij rees de vraag: Zijn deze lampen goed demonteerbaar omdat ze gekit zijn, of zijn ze samen gesmolten?
Mochten ze goed demonteerbaar zijn, wellicht een leuk projectje....














Sjonnie schreefColonWe kunnen natuurlijk altijd ruilen! Ik jouw TF units, jij mijn "Lexus" units.
I am game
Greetz,
Jan

gille schreefColonals je deze ruil wel wilt jan: ik heb nog 'n setje goed achterlichten liggen, en wil wel de "lexus lampen" eens proberen.
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.