BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1
dasbord
  • gino66
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 88
    GeregistreerdCOLON wo mei 28, 2014 10:55 pm
    WoonplaatsCOLON eeklo

    dasbord

    door gino66 » za dec 27, 2014 5:07 pm

    wie heeft tips om de volledige dasbord te verwijderen , op wat moet men letten zodat men geen breuk heeft
    graag welke stappen ik moet ondergaan voor deze niet te beschadigen , zo goed mannen :applaus:
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: dasbord

    door gille » za dec 27, 2014 6:18 pm

    Heb ik je toch eens volledig uitgelegd per e-mail of..
    Belangrijk zijn de 4 schroeven aan de roosters bij de ruit, de 4 (2 l 2r) schroeven aan de uiteindes en de schroeven in de middenconsole..
    rustig er uitwringen, vertrekken vanuit de bijrijderskant
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • gino66
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 88
    GeregistreerdCOLON wo mei 28, 2014 10:55 pm
    WoonplaatsCOLON eeklo

    Re: dasbord

    door gino66 » za dec 27, 2014 6:25 pm

    zijn gedaan , maak zit nog ergens vast , blijkbaar iets over het hoofd zien , ben dus bezig aan me sloopwagen , uit elkaar aan het halen , mooi bezigheid voor dit weer , lol :wink:
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: dasbord

    door gille » zo jan 04, 2015 2:38 pm

    heb je de middenconsole er volledig uit? dan zou het echt moeten gaan.
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • gino66
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 88
    GeregistreerdCOLON wo mei 28, 2014 10:55 pm
    WoonplaatsCOLON eeklo

    Re: dasbord

    door gino66 » wo jan 07, 2015 7:51 pm

    gille schreefColonheb je de middenconsole er volledig uit? dan zou het echt moeten gaan.

    ja hoor , is eruit , was blijkbaar nog vast gemaakt met een draad ,
    blijkbaar heeft men er in verleden iets achter gestoken om met daartoe een draad vast te maken , :wink:
    nu verder doen , de deuren uit elkaar halen en de voorkant , de ruit zal ook wel iets apart zijn denk ik :-0
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: dasbord

    door gille » do jan 08, 2015 12:26 am

    ook de kabelboom zou je er uit kunnen halen, IN 1 DEEL kan steeds van pas komen voor 'n conversie ofzo.
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • gino66
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 88
    GeregistreerdCOLON wo mei 28, 2014 10:55 pm
    WoonplaatsCOLON eeklo

    Re: dasbord

    door gino66 » za jan 10, 2015 8:04 pm

    ben volop aan het sleutelen met dat weer is het toch een mooi tijdverdrijf , de kabelboom probeer ik zo goed mogelijk te verwijderen , stuurhuis , pedalen , heuuuu en ja de remleidingen op zijn geheel , men weet nooit wie wat kan gebruiken , alles ga eraf tot het kleinste deel daarna de schroothoop , tis een 18 vvc
BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten