door gille » ma nov 24, 2014 7:11 pm
Ik heb gisteren de F nog eens van stal gehaald,
Nu viel het mij op dat het water snel op temperatuur kwam, maar de verwarming binnen
werd niet warm..
de motor ff laten draaien op rollentie en toen kokend water in het expantievaatje...
na het afkoelen de wagen ontlucht (veel lucht in de radiator). toen maar snel de 10km. gereden,
maar nog steeds geen verwarming en bij aankomst het begin van borrelen in het vatje.
ik denk dat de waterpomp stuk is van het stilstaan.
kan mij iemand dit bevestigen?
of toch alvast bevestigen dat deze door stilstand zo vast kan komen te zitten dat er geen flow meer is...
dank gille.
ps... in de zomer nog een rit van +400km. met deze wagen gedaan..
Laatst bijgewerkt door 2 op
gille, in totaal 0 keer bewerkt.
mg f Trophy 160 2001 83.000km.
emgeeke voor als het nat mag zijn.
ford C max voor het winkelen