






Mr. Dj M. schreefColonZo dacht ik eerst ook, maar had het zonder verwarming aan nog niet gemerkt.
Vanavond even zonder verwarming getest, zelfde verhaal als de olie zo'n beetje 120+ aantikt...



schrokke schreefColonHet gebruiken van de verwarming geeft juist extra koeling..........




ErikB schreefColonAls je je verwarming openzet, zou ik aannemen dat de koelcapaciteit verhoogd wordt, of m.a.w. er wordt extra gekoeld. Ik lees hier net het tegenovergestelde.
best wel de vensters open dan, en het dakje als het kan
ErikB schreefColonAls je je verwarming openzet, zou ik aannemen dat de koelcapaciteit verhoogd wordt, of m.a.w. er wordt extra gekoeld.
Ik lees hier net het tegenovergestelde.




Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.