Zaterdag 15 november organiseert een kennis van me deze rit/rally.
Ik ga hem rijden.
Misschien nog meer geïnteresseerde?
Hier de link met uitleg:
http://www.triumph.nl/cth/node/1321En het verhaaltje;
150 Miles in the Darkness 2014
Tiende “150 miles in The Darkness” 2014
Er is alweer 1 jaar verstreken en de Tiende “150 Miles in The Darkness” staat weer op de kalender.
15 November is de start van de “150 Miles The Darkness”.
De organisatie is in handen van Club Triumph Holland regio Zuid en TRCH Regio Gelderland.
Ditmaal wordt de rit verreden in het rivierengebied, de start-rust en finish zal plaatsvinden in het centraal gelegen Tiel bij restaurant “De Betuwe” aan de Hoog Kellenseweg .
We hebben weer een uitdagende rit over prachtige dijkjes en allemaal verharde rallyweggetjes in de route opgenomen. En niet alleen rechtuit, de chauffeur kan zijn hartje ophalen. Het systeem is als vanouds Bol-Pijl met en zonder afstand en een “special” , voor de Sportklasse aangevuld met een traject pijlen kortste route op stafkaart.
De inschrijving staat open voor alle voertuigen zowel Old- als Youngtimers, voor leden en niet leden van Club Triumph Holland en TRCH.
De route is klaar en gecontroleerd. De routeboeken kunnen naar de drukker, wat ons nog ontbeert zijn deelnemers .
U kunt inschrijven via e-mail:
regio-zuid@triumph.nl Tijdschema; melden v.a. 16.30 uur – rijdersbriefing 17.15uur start nr.1 - 17.30 uur
Buffet v.a. 21.00 uur finish 00.30 uur.
De kosten voor dit spannende evenement zijn voor leden € 70.- , voor niet-leden € 75.-
Hiervoor ontvangt u: rallybord, routeboek, lekkers bij ontvangst, heerlijk buffet tijdens de rust consumpties en niet te vergeten, een uitdaging rijden in het donker over spannende weggetjes.
Op de website
www.triumph.nl onder Regio-Zuid wordt de laatste informatie bijgehouden.
Inschrijving sluit 8 november.
Tot ziens in Tiel.
De organisatie: Koos v. Leeuwen en Bart Cornelissen.
Onderaan de pagina is een inschrijfformulier te downloaden.
Oproep.
Dit wordt onze laatste “150 Miles”, dus als je altijd al van plan was geweest een keer mee te doen, laat dan die gelegenheid niet voorbij gaan. Er hebben zich nog geen opvolgers gemeld voor de 11-de editie, dus als je dit leuk vindt! Wij helpen je graag op weg.