ik heb intressen om een toerrit (zonder roadboek) te organiseren in Antwerpen en de Antwerpse haven op een zaterdag namiddag en avond in Oktober 25/10/14
start zou starten aan linkeroever aan park en ride om 12 uur te starten
vandaar zou ik een rondrit doen door de antwerpse haven ,en via Antwerpse centrum om verschillende leuke unieke locaties te passeren.
en met als afsluiter ene te gaan drinken enof te gaan eten op de gedempte zuiderdokken of aan de Groenplaats
voor dat de mg in de garage gaat voor de winterstop

