




schrokke schreefColonLager met slag lijkt me sterk, zal wel eerder in de wielnaaf zitten. Je zal dus zowel lager en naaf moeten laten vervangen.
Elke garage kan een lager van een F vervangen, het is nog op de traditionele methode.

ttdesign6 schreefColonMocht je nog een lager zoeken, ik heb er net eentje voor niks gekocht, die kan je overnemen.







ttdesign6 schreefColonMocht je nog een lager zoeken, ik heb er net eentje voor niks gekocht, die kan je overnemen.


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.