Winterstallen is bij mij niet aan de orde. Mijn garage is in het huis, dus dat vormt niet echt een probleem.
Tevens, ik ben van plan ook te rijden in de winter...welliswaar enkel op droge zoutvrije dagen...en met de hardtop.
Wel...met de hardtop?...het is het eerste jaar dat ik met een cabrio rijd, doch tot nu toe rijd ik nog lustig rond met open dak.
Tevens denk ik dat het al heel wat kouder moet gaan worden voordat ik de hardtop er ga opzetten.
Als ik de verwarming aanzet en verder met een pet en sjaal lijkt het zeer redelijk om open te rijden....of ben ik dan echt gek
Herman