Zzzoooo, daar is 'ie weer op het forum. Na een onzekere periode op mijn werk gaat het een stuk beter en kan ik mijn aandacht op andere zaken richten

Zo is een draaiknop van mijn verwarming naar z'n grootje gedraaid, tijd voor een nieuwe en de APK staat eraan te komen. Ik heb een beetje rond gezocht op het forum maar kan nergens bevestigd lezen dat
deze kachelbedieningsknoppen niet passen op een kachel van een TF. Er staat mij iets bij dat dit niet past omdat de draai as achter de knop te kort is. Klopt dat?