BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
Softtop gekrompen??
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    Softtop gekrompen??

    door GhostRider » wo maart 31, 2004 7:29 pm

    Dag heren (en natuurlijk dames voor de vrouwelijke autoliefhebbers :wink: ).
    Heb mezelf ook weer geregistreerd.
    Heb meteen een vraagje....

    Met het sluiten van het vorige zomerseizoen is mijn hardtop op mijn F gegaan. Voor die erop ging heb ik een andere achterruit in mijn softtop gedaan, omdat de originele gescheurd was na het vele open en dicht doen tijdens het sleutelen aan mijn motor (revisie etc.)
    De kap was na het plaatsen van het ruitje heel moeilijk dicht te krijgen. Het ruitje leek te klein, maar het was koud dus ik dacht..... de kap en het plastic achterruitje worden stug door de kou etc, etc.
    Nu heb ik eindelijk de hardtop eraf gehaald (nog geen uur geleden) en het is redelijk warm nu..... Is die kap nog steeds moeilijk dicht te krijgen!! :shock: .
    Nu heb ik nog niet gereden met dit nieuwe ruitje in de dichte softtop. Moet de top zich eerst nog een beetje vormen, of is dat ruitje te klein geplakt??? Heeft iemand hier ervaring mee???

    Ciao.
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo maart 31, 2004 8:38 pm

    Ik heb geen ervaring met nieuwe ruiten maar mijn F heeft +-1,5 jaar lang in de showroom gestaan met de kap open. Toen ik die de eerst keer dicht wilde doen leek het of er een olifant op moest gaan zitten voor deze ooit dicht ging. Nu (na een week al) sluit de kap normaal. (zo normaal als het wordt bij een MG :wink:)
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » wo maart 31, 2004 8:42 pm

    Ik heb net wel een olifant door de straat zien lopen, maar ik weet niet of ze dik genoeg was om m'n kap dicht te krijgen :wink: .
    Zal ik nog effe dicht moeten rijden. Ik denk dat'ie idd effe moet zetten, heb de originele in ieder geval nog effe bewaard. Stuur ik pas terug (naar MGFNL.nl) als ik tevreden ben over het resultaat nu. Anders laat ik de originele achterruit repareren...
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo maart 31, 2004 8:45 pm

    :)

    Laat de zon er eens lekker op bakken op het ruitje (bouwlamp?) of als het om het linnen gaat maak het eens goed nat. Wellicht helpt het...
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » wo maart 31, 2004 8:47 pm

    Ik denk het plastic. Het was ook iets van 5 graden toen ik het achterruitje verving. Het leek wel ik ik aan het werk was met plaatstaal zo stug dat het was... Dusssss, let it burn i guess :twisted: .
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten