MG Na de grensrit vorig weekend en het afgelasten van de Westhoek rit van vandaag vind ik dat er wel heel erg weinig ritten zijn dit jaar. Ik heb daarom zelf nog een rit uitgestippeld hier in de streek nadat ik vorige week in Nijmegen het verzoek en een aantal toezeggingen van deelnemers heb gekregen. De rit zelf heb ik deze week in elkaar gezet, al grote stukken getest en ik ga em links en rechts nog wat bijschaven. Ik wil de rit houden op zondag 28 september. Het is wat kort dag voor sommigen maar anders is de zomer ook weer voorbij en wordt het helemaal niets meer.
Intussen hernoemd naar de herfstrit, de route is klaar en nu zoek ik nog wat deelnemers

Start bij de carpoolparking in Ulvenhout, afslag Ulvenhout bij de A58. Rij richting het dorp, gelijk rechts naast de snelweg, kan niet missen. Samenkomst vanaf 10.00, vertrek rond 10.30/11.00.

Lunch hou ik wederom bij Herberg 't Pannehûske in Achtmaal. De mensen die vorig jaar de Van Goghrit hebben meegereden gaan dit adresje in het bos nog wel kennen


Eindpunt van de rit heb ik gepland in het centrum van Hoogstraten waar er mogelijkheid is om nog iets te gaan eten en na te babbelen.

Rit is eigenlijk vanalles wat. Pittoreske dorpjes, landjepik, scheurwegen, bochtjes pakken in binnenwegen, rondje door een grote haven (ik zeg niet welke

) en vooral veel gezelligheid. Dit wordt in mijn eentje wat lastig, wie gaat er mee

?
Deelnemers:
- Andros
- mgf_stefke
- MGek (Joris)
- Rick
- Tommie (met aanhang)
- crazywolf