Op 30 & 31 augustus worden de 24h van Zolder gereden. Op 28 en 29 aufgustus worden practice en qualify laps gereden. Eight on track overweegt ook om op 28 augustus demolaps te rijden met 1 of 2 racers. Deze demolaps worden gereden van 19u30 tot 20u30. Op deze manier worden onze kersverse sponsors onder de aandacht gebracht, namelijk ZEP en COYOTE !
We houden jullie verder op de hoogte van dit gebeuren, maar het belooft alvast een goed moment te zijn even af te zakken dan naar Zolder, om ook de talrijke 24h deelnemende racers te bewonderen.
MG's : - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135 Non-MG's : - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI Racecars : - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
Kijk, dat zijn de betere werkgevers die je willen sponsoren Goed bezig Bruno.
Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2
Eerste 35 minuten is het droog gebleven, maar zelfs die heb ik niet uit kunnen rijden. Na 4 toeren waren om één of andere redden 2 bouten van de motorophanging losgekomen. Motor naar beneden, homokineet uit elkaar, massa kabel afgebroken, en nog 1km kunnen uitbollen tot in de pitsstraat. Bedankt aan het Qvick racing team om ons naar de parking te slepen met een Quad ! Ondanks het 4 heel dure laps waren, heb ik toch supergenoten. Een heel beleving om in het 24h circus te mogen meerijden, met een goed bevolkt circuit, en trucks en tenten tot aan de inkom van het circuit. Leuk om daar even mee te mogen rijden ! Jammer van de pech, die had nog een kwartier langer mogen uitblijven !
MG's : - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135 Non-MG's : - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI Racecars : - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
Domme pech zeg, dat verzin je toch niet... Lakverzegeling gaan gebruiken zodat het in elk geval opvalt als iets los aan het gaan is?
Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2
Troost je met de gedachte dat je niet de enige was met pech Bruno.
Ik heb de avond doorgebracht langs de E314 en in diverse depannage wagens in België en Nederland Koelslang op de Streetwise kapotgesprongen dus alle koelvloeistof spoot eruit met een flinke stoomwolk als gevolg. Werd niet gerepareerd maar alleen afgesleept, nog moeite moeten doen om te zorgen dat ze auto en bestuurder naar huis brachten en niet in Hasselt zouden laten staan, was uiteindelijk om 02.15u thuis...
Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2
Inderdaad op weg naar Zolder gebeurd. 's Ochtends eerder begonnen en de hele dag doorgewerkt om eerder klaar te zijn en naar Zolder te kunnen afzakken gebeurd me dit
@amnon: het gebeurde met mijn Rover zoals ik al schreef en niet met de F, bovendien heeft zo'n kit weinig zin want het kvs-niveau zakte pas op het moment dat ook de hele voorruit ondergespoten werd dus toen had ik al wel in de gaten dat er iets mis was
Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2