




Kasper schreefColonLijkt mij dat er ooit eens een nieuwe greep in de deur is geplaatst, eentje met sleutelgat. Kan wel eens de bron van de problemen zijn.

gille schreefColonKasper schreefColonLijkt mij dat er ooit eens een nieuwe greep in de deur is geplaatst, eentje met sleutelgat. Kan wel eens de bron van de problemen zijn.
tja kasper, en dan de kosten en moeite doen om je sleutel op deze te laten passen??
lijkt me nogal sterk eigenlijk, ik denk toch dat er van fabriek af geen cv opzat.






Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.