door Mykel » vr aug 08, 2014 1:46 pm
Hi Elena en Rob,
ja, het was een beetje rustig worden voor mij hier op mgf.be. Nieuwe werkplaats sinds februari, heel veel te doen en dan ook nog diverse MG evenementen te bezoeken (Stoneleigh, Silverstone …) Maar ik hoop toch, dat ik hier wat regelmatiger kan kijken en schrijven. Ik wens u het beste met de overzee verhuizing, wanneer is ’t nu precies?
Oh, en de Tour is nu ook vol.
MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack