door Kasper » ma jul 28, 2014 6:37 pm
Er is inderdaad geen lampje wat aangeeft dat de verlichting aan staat, er is daarmee dus niets mis.
Voor je vraag van de voorwielen die van de grond komen: bij F-jes zonder splitter of trophy spoiler kan dat inderdaad zo voelen, maar ook de uitlijning kan hierin meetellen. Het antwoord is dus wat minder direct te geven. Maar mocht je een F hebben dan moet je dus naar de twee genoemde zaken kijken. Bij een TF heeft het vrijwel zeker niet met het liften van de auto op snelheid te doen.
Een F dient toch wel iedere twee jaar te worden uitgelijnd, nadat de auto opnieuw op hoogte is gezet.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel