door Bruno » di jul 29, 2014 12:46 am
Tot mijn grote verbazing is er hier weinig animo voor te vinden, te meer we dit reeds ooit deden, met groot success en toen was er zelfs geen kans tot zelf rijden .... merkwaardig !
Wat kan een mens nog meer willen : Een stand waar alle MG's bij elkaar staan, waar ook andere clubs aanwezig zullen zijn (het is een international gebeuren btw), waar veel racers van dichtbij bekenen kunnen worden, waar zelf kan gereden worden, waar je ogen te kort hebt, waar je gezamelijk als rit naar toe kan, wat mis ik hier ?.....
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer