Het is een beetje ver uit mijn buurt om hem zelf (opnieuw) op te zetten maar is iemand bereid de 2013-rit te testen zodat we hem medio augustus opnieuw kunnen rijden? Het boekje van vorig jaar was extreem gedetailleerd en als er geen verrassingen zijn, moet het voorwerk beperkt zijn. Ik ben wel bereid om een bijdrage te leveren in de brandstofkosten voor het testwerk
De rit in 2013 was subliem (zie hier) en ik denk dat we er met elkaar weer veel plezier aan kunnen hebben!
Mocht iemand bereid zijn.... ik ga mee
Greetz,
Jan

