Misschien een beetje aan de late kant.
Ik kreeg hier vandaag tickets over toe gestuurd (was het zelf helemaal vergeten).
Ik denk dat ik zelf wel even ga kijken aangezien ik ook een baansessie kan rijden van MGCC.
Wie zal ik daar tegen kunnen komen van ons?
http://www.classicracefestival.nl/site/home.html







