


Oke,ik was dus te voorzichtig.Sander schreefColon
Dan is het rammen voor wat je waard bent.








Sander schreefColonJij hebt "gewoon" 45 graden zittingen

Drikje S1 schreefColonIk heb geen cutters.
De zittingen dienen wel geslepen te worden. Zover ik kan achterhalen moet het een drievoudige zitting zijn, maar de hoek tussen de eerste schuinte ( A) en twee schuinte ( B ) lijkt afgerond waarbij dit nu nog maar één hoek ( ronding ) is. De maten G en F klopen van geen kant. Hoek C is niet zichtbaar. Alles lijkt erop dat het maar één schuine hoek heeft van 45 graden.
Gr. Drikje S1



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.