BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1
even alles op een rijtje+nog te verwezenlijken
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    even alles op een rijtje+nog te verwezenlijken

    door brusten » wo jun 25, 2014 12:34 pm

    Hey mannen een jaar terug de f gekocht voor 3000 euro en dit is er in dit voorbije jaar aan gedaan. :D
    nieuwe master+slave cil.
    nieuwe dorpel links achter
    verwijderen van roest(grondig)
    nieuwe beschermplaat onderkant chassis+ poedercoat
    uitdeuken van alle kleine+grotere deuken
    plaatsen van Trophy lip
    witte zijblinkers+net eronder embleempje met British flag
    volledige lakbeurt lqw kleur(origi)
    16 inch 11spokes+F1 banden alom
    MG trophy remklauwen 4pot
    standaard uitlaatdemper vervangen door Toyosport
    nieuw subframe
    nieuwe draagarmen
    betere hydragasbollen v+a
    nieuwe vering Gaz
    nieuwe knuckle joints waar nodig
    Powerflex bushes de volledige set(paars)
    nieuwe wiellagers
    zwarte coating op alle metalen parts(waar mogellijk)
    verlagen van de f(lowering pins)
    motor zelf(nieuwe gasket+al het benodigde)
    Tf kofferklep
    nieuwe Softtop met glazen ruit(met dank aan Tom)
    achterlichten lex. style maar daarna weer door origi vervangen :mrgreen:
    aluparts in interieur zoals gordelspanners,heater buttons,kleine meterringen enz...
    Heater decal van TF
    console in lqw gelakt
    kenwood Radio+ speakers in Tbar
    zwarte raamomlijsting ipv de origi
    zwarte zonnekleppen
    zwarte Tbar ipv van origi
    nieuwe tapijten MG logo(origi)
    nieuwe doorcards zwart met nieuwe overtrokken inzetstukken in chateaukleur leder agewerkt met alucoverstrips
    zetels overtrokken in nieuwe jasjes(chateaukleur) zetels met dank aan Joris thumbsup
    leather pookhoesje+hoesje rem(chateaukleur)
    achterlichtcovers(nice and tidy)
    koffer+voorklepemblemen in plastic vervangen door alu ones


    nu de f bijna staat en rijd zoals ik wil staat er toch nog iets op mijn verlanlijstje de +180pk motor :D thumbsup

    bedankt aan allen die een bijdrage(SUPER GROTE DANK AAN STEFKE redder in alle omstandigheden) hadden in deze realisatie thumbsup, grt en tot binnenkort danny

    Afbeelding
    Laatst bijgewerkt door 2 op brusten, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    Gydotron
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 359
    GeregistreerdCOLON vr apr 06, 2012 4:55 pm
    WoonplaatsCOLON Wijnegem
    CONTACTCOLON

    Re: even alles op een rijtje+nog te verwezenlijken

    door Gydotron » wo jun 25, 2014 12:50 pm

    Wat een juweeltje en wat een indrukwekkende lijst ! Eén dezer dagen gaan wij eens een dagje naar de kust, kunnen we misschien eens afspreken.

    Guido & Katrien
    MGF
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: even alles op een rijtje+nog te verwezenlijken

    door brusten » wo jun 25, 2014 12:53 pm

    Hey Guido met plezier ik stuur me je gsmnr via pb thumbsup
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: even alles op een rijtje+nog te verwezenlijken

    door Mr. Dj M. » do jun 26, 2014 5:20 pm

    Woowh, wat een lijst!
    Zal aardig wat knaken gekost hebben, maar dan heb je zeker een super mooi resultaat thumbsup
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387
    GeregistreerdCOLON vr mei 10, 2013 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Op dit forum

    Re: even alles op een rijtje+nog te verwezenlijken

    door Sjonnie » do jun 26, 2014 7:13 pm

    Indrukwekkend! Ik kan niet anders zeggen.

    Deze F wordt waarschijnlijk in perfecte staat over 1000 jaar opgegraven en dan vragen ze zich af wat zo'n ding met vier wielen en een verbrandingsmotor nu precies betekent. :mrgreen: Gelukkig weten wij dat nu al :wink:

    Greetz,

    Jan
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
    Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
    Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)

    ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

    If it don't fit use a hammer!
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: even alles op een rijtje+nog te verwezenlijken

    door ttdesign6 » do jun 26, 2014 8:02 pm

    Blijft een van de mooiste hier thumbsup
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: even alles op een rijtje+nog te verwezenlijken

    door brusten » do jun 26, 2014 8:11 pm

    Hey bedankt mannen thumbsup
BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten