weet er iemand wat er moet gebeuren voor de
elektronica te beschermen ...
zoals de alternator schijn dat de dioden er aan gaan als je geen
voorzorgen neemt voor het lassen met half automaat
ook de sturing ecm wat moet daar los gekoppeld worden

beter eens vragen hier, dan later duur genezen .
alle info welkom

