door Bruno » wo jun 25, 2014 5:22 pm
Hallo Gino,
Hoe meer vragen, hoe meer antwoorden en dus ook hoe meer info en hoe meer animo...dus daar heb je volkomen gelijk in.
Ingesteldheid die misschien verkeerd wordt ingeschat is één zaak, maar het mooi schrijven in volzinnen met leestekens en echt bestaande woorden, is een andere zaak. Ook het achterwegen laten daarvan, kan immers getuigen van luiheid.
Weet dat dit forum ook een naslagwerk achteraf is. Zinnen die je 2X moet lezen alvorens je weet waar het over gaat, doen de kwaliteit van een forum geen deugd en motiveren een eventuele persoon met het antwoord op jouw vraag niet dit dan ook te posten.
Graag dus even je postings nalezen en verduidelijken, alvorens op "enter" te drukken.
Bedankt voor je begrip !
Bruno
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer