BUTTON_POST_REPLY 11 berichten Pagina 1 van 1
Permanent verbannen
  • Django
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 54
    GeregistreerdCOLON wo jun 04, 2014 10:23 am
    WoonplaatsCOLON Zonhoven

    Permanent verbannen

    door Django » do jun 12, 2014 7:45 pm

    Als ik op het werk naar het forum wil gaan, dan krijg ik de boodschap dat ik op ip-basis permanent verbannen ben.
    Niet de leukste boodschap...heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? :shock:

    Alvast bedankt,
    Herman
    Mgf BRG 97
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    Re: Permanent verbannen

    door Sander » vr jun 13, 2014 7:49 am

    Dat lijkt mij geen forum functie ? Is het geen melding van je werkgever of mogelijk van de server waarop het forum draait ?
    Anders gebruik je de tor browser (torproject.org). Trager maar zou moeten werken. Kan je meteen weer op thepiratebay.se ;)
    Building >200BHP K-series
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: Permanent verbannen

    door brusten » vr jun 13, 2014 10:58 am

    Tenzij je natuurlijk echt gebannen bent van het forum :devil-(
  • Django
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 54
    GeregistreerdCOLON wo jun 04, 2014 10:23 am
    WoonplaatsCOLON Zonhoven

    Re: Permanent verbannen

    door Django » vr jun 13, 2014 9:44 pm

    brusten schreefColonTenzij je natuurlijk echt gebannen bent van het forum :devil-(


    Neen, dat zou me straf lijken...het enige wat ik tot nu toe gedaan heb, is me voorgesteld :)
    Mgf BRG 97
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: Permanent verbannen

    door gille » za jun 14, 2014 12:25 am

    Django schreefColon
    brusten schreefColonTenzij je natuurlijk echt gebannen bent van het forum :devil-(


    Neen, dat zou me straf lijken...het enige wat ik tot nu toe gedaan heb, is me voorgesteld :)

    ja maar je heb ons geen rondje aangeboden he.
    en we weten nu van tom dat er een hele kist bier van voren in je F past dus... :proost: :proost:
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: Permanent verbannen

    door brusten » za jun 14, 2014 9:01 am

    gille schreefColon
    Django schreefColon
    brusten schreefColonTenzij je natuurlijk echt gebannen bent van het forum :devil-(


    Neen, dat zou me straf lijken...het enige wat ik tot nu toe gedaan heb, is me voorgesteld :)

    ja maar je heb ons geen rondje aangeboden he.
    en we weten nu van tom dat er een hele kist bier van voren in je F past dus... :proost: :proost:

    ja Gille dat pilsje houden we hem dan maar tegoed :)))
  • Django
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 54
    GeregistreerdCOLON wo jun 04, 2014 10:23 am
    WoonplaatsCOLON Zonhoven

    Re: Permanent verbannen

    door Django » za jun 14, 2014 3:32 pm

    Gille en Brusten...geen probleem hoor...dat pintje ga je zeker krijgen moest ik jullie tegenkomen op de één of andere bijeenkomst.

    Voor Gille...As is hier niet zo ver vandaan. Tevens een goudkleurige RHD MGF kom je ook niet dagelijks tegen...dus zal ik wel direct herkennen.

    Herman
    Mgf BRG 97
  • gino66
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 88
    GeregistreerdCOLON wo mei 28, 2014 10:55 pm
    WoonplaatsCOLON eeklo

    Re: Permanent verbannen

    door gino66 » za jun 14, 2014 10:12 pm

    voor mij een wit kap bierke , :applaus:
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Re: Permanent verbannen

    door Tukker » di jun 24, 2014 4:42 pm

    Herman, welke browser gebruik je?

    Als ik namelijk de data besparing van Google gebruik word ik ook verbannen. :)
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Django
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 54
    GeregistreerdCOLON wo jun 04, 2014 10:23 am
    WoonplaatsCOLON Zonhoven

    Re: Permanent verbannen

    door Django » di jun 24, 2014 7:55 pm

    Op het werk gebruik ik Google Chrome en Internet Explorer. Ik heb het met beiden aan de hand. Het rare is dat het de eerste dag geen probleem gaf...het is pas begonnen op dag 2.
    Mgf BRG 97
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Re: Permanent verbannen

    door Tukker » di jun 24, 2014 9:03 pm

    Dit probleem ligt wel degelijk bij de site aangezien je deze wel bereikt maar niet wordt toe gelaten.

    Kan zijn dat er in het verleden een range is geblokt in verband met spam.
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
BUTTON_POST_REPLY 11 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten